Informacja o cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez wyłączenia obsługi cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzeń końcowych, z których Państwo korzystacie.

Informujemy, że wyłączenie obsługi cookies w przeglądarce może być przyczyną nieprawidłowego działania strony.

Możecie Państwo wyrazić zgodę lub nie na zapisywanie cookies na swoim urządzeniu oraz na ich korzystanie w sposób opisany powyżej poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej, z której Państwo korzystają.

Właściciel strony nie odpowiada za zawartość plików cookies wysyłanych przez inne strony internetowe, do których linki umieszczone są na stronach jego serwisu.

 

Polityka prywatności.

Od 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W związku z powyższym, realizują wynikający z art. 13 ust 1 i 2 w/w Rozporządzenia obowiązek, informujemy że: administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Joanna Byczyk z siedzibą w Luboniu ul. Kasprowicza 16 62-030 Luboń, NIP: 779 225 68 06, tel.: + 48 501 336 477 adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Administrator wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywanych danych osobowych.

Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi art. 6 ust 1 a, art. 6 ust b i art. 6 ust 1 f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tj. dane osobowe przetwarzane są:

  1. na podstawie uzyskanej uprzednio zgody w celu realizacji usługi newsletter ( art. 6 ust. 1 a)
  2. w celu wykonania zawartej umowy i realizacji zamówień ( art. 6 ust .1 b)
  3. w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora tj. dochodzeniem roszczeń wynikających z zawartej umowy, w celu tworzenia statystyk zestawień i analiz na potrzeby własne administratora oraz w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług administratora ( art. 6 ust 1 f)

Przysługuje Państwu prawo do:

  1. dostępu do treści danych
  2. sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych
  3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanie danych osobowych
  4. zażądania zaprzestania przetwarzania
  5. przenoszenia danych osobowych
  6. cofnięcia zgody w dowolnym momencie
  7. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, w przypadku gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisyRozporządzenia.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji umowy i obsługi zapytań i składanych zamówień. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe realizacja celów wskazanych powyżej.

Udostępnione przez Państwa dane osobowe nie będą przekazywane i udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych osobowych będą instytucje upoważnione z mocy prawa, dostawcy towarów i usług niezbędnych do realizacji ww. celów oraz inne podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały profilowaniu.

Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych powyżej tj. wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnieść administrator danych i jakie mogą być podnoszone wobec administratora danych, lub przez okres, wynikający z przepisów szczególnych w tym Ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. nakładających na administratora obowiązek przechowywania dowodów księgowych umów handlowych, roszczeń dochodzonych w postępowaniu cywilnym i objętych postepowaniem karnym albo podatkowym przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje, postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione.